23 Ekim 2008 Perşembe

fotoğraf postumla ilgili değil ama birazdan gelip beni mutlu edeceği için koydum...
of of bugün okul çok zor geçti.halbuki ben 11,12lere dersim olunca daha bi mutlu olurum.çünkü onlarla ders daha eğlenceli geçer,artık gençlerdir ve daha mantıklı konuşurlar çocukluktan çıkmışlardır,ufak şeylere takılmazlar.
bu dediklerim 9.sınıflarda çok olur mesela hala çocuk olduklarından herşeyi tüm saflıklarıyla şikayet ederler,sürekli konuşurlar.
neyse efenim ben sevdiğim sınıflardan birine gittim güzel güzel soru çözüyorlar,ben de daha önceden sıfır almış ancak kendini toparlamış öğrencilerin sıfırlarını siliyorum.kız öğrencinin birinin henüz kendini düzeltmediğini düşündüğümden sıfırını silmedim o da bunun üzerine kitabını çarpıp :"bir tane daha at gerizekalı !"dedi.
düşünebiliyor musunuz bana ,öğretmenine,bunu geçtim kendinden on yaş büyük birine hakaret etti.o anda tokat yemiş gibi oldum çünkü yedi yılda hiç böyle bir olay olmamıştı.o anda sınıfı terkettim ve idareye gittim zaten bu öğrenciyle sene başından beri olumsuz bir elektrik vardı aramızda.sağolsun idarecilerimiz beni sakinleştirip öğrenciyi çağırdılar.tabi kız inkar ediyor yanlış anladığımı iddia ediyor ama hiçbirimiz bunlara inanmadık ve disipline dilekçe yazdım.yarın velisi gelecek,onlardan da çok umutlu değilim çünkü idarecimiz sen evde ana babanla böyle mi konuşuyorsun öğretmeninde senin ablan sayılır dediğin de evet demesi...
bilmiyorum nereye gidiyoruz...

5 yorum:

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Çok üzücü bir olay yaşamışsın :(
Ama sanırım sorun o kızcağızın ailesinde. Ben de özle ders verdiğim ve çeşit çeşit eve girip çıktığım için az çok tahmin ediyorum. kızın ailesi muhtemelen kızlarına her türlü lüksü-konforu sunan ve geri kalan her konuda rahat bırakan ilgiyi alınan kıyafet-oyuncak..vs, tutulan hocalar- sunulan sınırsız özgürlükler sanan tipler çıkma olasılığı çok yüksek. Dersleri ile oturup bir gün çocuğunun yanında olmayıp, özel hocalarla durumu idare etmeye çalışan bu aileler özle derse rağmen çocukları kırık alınca bir de "biz elimizden gelen herşeyi yapıyoruz,neden böyle oluyor anlamıyoruz"derler. ayy çok uzun bir yorum oldu ama zamanında bu kız gibi 11-12 yaşında bir erkek öğrencim vardı sanırım fazlaca iz bırakmış bende...

sühendan dedi ki...

İnanamıyorum ya...Bizim zamanızla şimdiki zamanın hiç alakası yok anlaşılan.Gençler bayağı bir değişmiş ve utanmaz olmuş anlaşılan.Sözüm bunları hakedene.Tabiki müstesna öğrenciler de yok değildir.

İnş. ailesiyle sorun çıkmaz ve durum sizin açınızdan olumlu sonuçlanır.

Esin dedi ki...

Benim hemen hemen bu duruma yakın bir şey başıma gelmişti.Öğrenci sınıfta yanındaki arkadaşına bağıra bağıra küfretmişti.Disipline verdim.Rehberlie sevk ettiler.Sonuç hiç bir şey olmadı.Sadece çocuk geldi ,özür diledi.Ama bu tabii diğer öğrenciler için çok olumsuz bir durum bu olay öğretmenin yanında rahat rahat küfür edilebilceğini ve sonuçta tek yapılanın rehberliğe gönderilmek olduğu gösteriliyor.
Sorun bence ilk öğretim de başlıyor ,her ne yaparsa yapsın herkes geçirilirse sonuç bu olur işte.Terbiyesiz ,saygısız,küstah bi nesil....

New York'tan dedi ki...

Cok uzuldum :( senin yerinde olsam ne yapardim bilmiyorum.Bence sorun ailede basliyor,aile gereken terbiyeyi verememisse olacagi budur, saygidan yoksun ogrenciler.. dilerim bir daha boyle bir olay yasamazsin.
Sevgiler

Şekerci Butik dedi ki...

öne yağıxa bi maşallah diğeyim..

canım gerçekten kötü bir gün olmuş...senin işinde gerçekten zor ...Allah kolaylık ve sabır versin..ne diğeceğimi bilemiyorum...

sevgiler,