28 Ekim 2008 Salı

amanın inanamıyorum geri mi döndük (!!)

23 Ekim 2008 Perşembe

fotoğraf postumla ilgili değil ama birazdan gelip beni mutlu edeceği için koydum...
of of bugün okul çok zor geçti.halbuki ben 11,12lere dersim olunca daha bi mutlu olurum.çünkü onlarla ders daha eğlenceli geçer,artık gençlerdir ve daha mantıklı konuşurlar çocukluktan çıkmışlardır,ufak şeylere takılmazlar.
bu dediklerim 9.sınıflarda çok olur mesela hala çocuk olduklarından herşeyi tüm saflıklarıyla şikayet ederler,sürekli konuşurlar.
neyse efenim ben sevdiğim sınıflardan birine gittim güzel güzel soru çözüyorlar,ben de daha önceden sıfır almış ancak kendini toparlamış öğrencilerin sıfırlarını siliyorum.kız öğrencinin birinin henüz kendini düzeltmediğini düşündüğümden sıfırını silmedim o da bunun üzerine kitabını çarpıp :"bir tane daha at gerizekalı !"dedi.
düşünebiliyor musunuz bana ,öğretmenine,bunu geçtim kendinden on yaş büyük birine hakaret etti.o anda tokat yemiş gibi oldum çünkü yedi yılda hiç böyle bir olay olmamıştı.o anda sınıfı terkettim ve idareye gittim zaten bu öğrenciyle sene başından beri olumsuz bir elektrik vardı aramızda.sağolsun idarecilerimiz beni sakinleştirip öğrenciyi çağırdılar.tabi kız inkar ediyor yanlış anladığımı iddia ediyor ama hiçbirimiz bunlara inanmadık ve disipline dilekçe yazdım.yarın velisi gelecek,onlardan da çok umutlu değilim çünkü idarecimiz sen evde ana babanla böyle mi konuşuyorsun öğretmeninde senin ablan sayılır dediğin de evet demesi...
bilmiyorum nereye gidiyoruz...

14 Ekim 2008 Salı

12 Ekim 2008 Pazar


oh be nihayet ayarlar normale döndü.kaç gündür uğraşıyorum bir türlü olmuyordu,neyse kavuştuk sonunda:)))

yani şu an Yağız'ın şu hali durumundayım:))

11 Ekim 2008 Cumartesi

7 Ekim 2008 Salı

inanamıyorum ya ne güzel şeyler yazmıştım ama ama bir anda silindi:(
ayrıca fatoğraf yükleme kısmı da çıkmıyor noldu anlamadım.bilginiz varsa lütfen yardımcı olun...
zamanım olduğunda yazarım artık,kalın sağlıcakla...