24 Ağustos 2008 Pazar

selamlar selamlar herkese...
çok güzel ve tadına doyamadığımız bir tatiden sonra tekrar merhaba,
maşallah yokluğumuzda herşey çok hızlı ilerlemiş,bebişler çoğalmış,anneler ve bebekler gezmiş gezmiş...
peki biz naptık, valla Yağız Beyle daha eğlenceli bir tatil geçirdik.
eskiden napardık,uzun uzun güneşlenir,kitap okur,uyurduk ama şimdi öyle mi? oğluşumla adeta balık olduk akşam yemeğine kadar sudaydık.
öncelikle ilk durağımız Side Joy Nashira oteldi.gerçekten çok memnun kaldık en beğendiğim şey ise her tarafın havuz olması.neyse efendim,burada mükemmel bir tatilden sonra Adanaya babanemize gittik.on gün kaldıktan sonra, onu Vana diğer torunlarının yanına gönderip Toroslara ananemizin ve dedemizin yazlığına gittik.orası da süperdi.oğluşum her sabah kahvaltılık domates,biber,salatalığımızı bile topluyordu.neyse bu muhabbet uzar gider.
anlıcanız arkadaşlar bu tatilden çok güzel anılar ve artı üç kiloyla döndük...

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

:) süperrrr. ahhh ahhh nasıl imrendim anlatamam darısı seneye başımıza. Ama şu 3 kilo aldıran toros fotoğraflarını mutlaka görmek isteriz :)

уαѕємin... dedi ki...

hoşgeldiniz :))

tatilde hep artılarla dönmek kalıyor bizede

güzel mi tatil olmuş anlaşılan

sevgiler

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

yüzücü Yağız, şampiyon yağız.Ne güzel gülüyosun ne tatlı görünüyosun öyle. Kolluklar da süpermiş yani.
.....
Artı kilolar evet malesef ama malesef bende de var.Çok fenayım.

Esin dedi ki...

Hoşgeldiniz ,ne güzel bol bol gezip bol bol dinlenmişsiniz....

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

negüzel bol bol gezmişiniz. ama tek fotoyla olmaski
okadar gezdiniz tozdunuz...
şu artılarda olmasa daha mutlu olurduk tatil dönüşleri ya neyse :D

aybike dedi ki...

merhabalar;
ne güzelde gezmişsiniz içim gitti valla.Biz bu sene deniz,güneş,kum göremedik gördükte içine dalamadık bi memleket havası çektik o kadar.Bu görüntüleri görünce seneye inşallah diyorum.
sevgilerr.

aybike dedi ki...

merhabalar;
sevgilerr.

Şekerci Butik dedi ki...

selam,

öncelikle yakışıklı yağıza kocaman maşallah..

ne güzel gezilmiş,ziyarteler yapılmış,tatilden artılarla dönmek de başka bir güzel :)