1 Temmuz 2008 Salı

ordan burdan

selamlar
bu aralar sınavlardan vakit kaldıkça ya mamalar yapıp yiyoruz ya da geziyoruz. okul maratonu tam olarak onbir temmuz'da bitecek babamız da ayın onbeşinde izne ayrılıyor.bu tarihten sonra inşallah sıkı bi tatil yapacağız.

tatil sonrası ev değişikliği,benim tayinim,oğluşumun kreşe başlaması derken yoğun günler bizi bekliyor:)
geçen gün Yağız, kakasını söylemeye başladığı için ödül olarak babasıyla,gördüğünüz yap bozu aldık.
oğlumun bu şaşkın haline çok güldük:)




çocukken aynısını babam bana da almıştı,oğluşum da benim gibi çok sevdi oyuncağını,diğer modellerle bu kadar ilgilenmemişti.sonraki iki gün elinden düşürmedi bunları...
geçen hafta bir arkadaşımızda bahçe keyfi yaptık.bu bebişler de günün yıldızları; Ege ve Şimal:))


biraz da mama diyelim ya da oğlumun deyimiyle yimek:)
eşim bulgurlu şeyleri hiç sevmez ben de bi Adanalı olarak bulgurdan yapılmış herşeyi çok severim.o sevmediği için de dört yıllık evliliğimizde hiç mercimekli köfte yapmadım. ama hafta sonu kriz tutmuş gibi bir anda yaptım.
ilk denemeye rağmen süper oldu ama biraz çok oldu ben de bu lezzeti komşularımla paylaştım:)
bunlar da dün kahvaltıya yaptığım kepekli pizzalar:)
bu da bugün çay saati keyfi için yaptığım limonlu kek...
aslında herkesin bildiği klasik zeytinyağlı taze fasulye ama bir de benim yorumumu görün istedim:)








4 yorum:

çise ve annesi... dedi ki...

Çok tatlısın Yağız'cım büyümüş kakada söylemeye başlamış hediyeleride kapmış, çokda şanslısın bak ne güzel mamalar yapan bir annen var...

siyap dedi ki...

ooo tebrikler kakasını söylemeye başlamış kuzu...
mamalar da çok güzel görünüyor eline sağlık,bizim de en sevdiğimiz y(i)meklerden biri mercimek köftesidir.pamuşa gaz yapıyor diye ne pek yememiştim artık yemeye başlıycam.
sevgileeer...

Betül KAVAL dedi ki...

ooo bizim kaka olaylarımıza daha çok var.. hayırlı olsun....

mamalarda çok lezzetli duruyor ellerine sağlık canım mercimek köftesine bende bayılırım ama eşim yemesede ben yapmak için bu kadar beklemezdim vallahi...

sevgiler.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

canımm destek mesajın için çok tşkr ederim. bebişin hakkaten ilk ay çok iyi kilo almış. sadece anne sütüyle mi yoksa mama takviyesi de yaptın mı?